Besede

Šestošolci so ob pesmi Borisa A. Novaka Prebesedimo besede razmišljali, kakšne so lahko besede.

Poiščimo kakšne skrite, nezaslišane, začudene, lepe, razgnane, nepremišljene, otroške, nedokončane, čudne, izmišljene, kratke, čarobne, nezakonite, nespremenjene.

Odkrijmo kakšne neznane, posebne, prijazne, smešne, visoke, nepremišljene, neznane, skrite, razigrane, mlade, neuporabljene, široke, velike, male, čudne.

Ustvarimo kakšne čudne, debele, suhe, čarobne, velike, nove, lepe, dolge, vesele, izmišljene, umetnostne,  smešne, sanjave, nezakonite, poredne, suhe, velike, majhne, nore, zagnane, kratke, rime.

Skujmo domišljijske, fantazijske, ljubeznive, dolgočasne, nenadomestljive, neumne, čudne, ogromne, sladke, nerazumljive, nedokončane, nepremišljene, namenske, pomembne, življenjske, otroške …

Izmislimo si kakšne nove besede.

Pia Črnčec, 4. razred

Nastale so nove besedne skovanke oziroma so učenci besede prebesedili:

kopalnica je postala umivalnica. Urnik je postal predmetnik, testi pa preverjevalci. Odslej so ideje domislice, dnevna soba pa prostočasnica. Zmaj se je prebesedil v ognjebruha. Stol so učenci prebesedili v sedalo, vrata v odpiralo, ura je kaj hitro postala časomer, robčki pa nosobrisi. Le kdo bi si mislil, da je okno lahko tudi skozigled in klima ohlajevalka, pes je postal lajač, očala so se preimenovala v boljše glednike, magneti pa pritrdilniki. Vrata so postala skozihod, pipa vodoteč, pujs se je prebesedil v krulozavra. Zobje so odslej grizljalniki, koledar pa dnevoštevnik, knjiga je postala bralnik in omara shranjevalnik.

Avtorji so učenci 6. razreda.

Nino Tusulin, 7. razred